top of page

Een dimensie 16 dame past recht in een maat 10 kostuum, waarbij wordt bewezen dat maten de rest niet


Op maat 16 kan Michelle Elman nog steeds in de maat 10 kostuum dragen die ze als maat acht 5 jaar geleden droeg. Scarrednotscared De INSIDER abstract: 23-12 maanden oude Michelle Elman is een dimensie zestien Britse dimensie 20.

  • Elman deelt een van haar doneren een maat 10 UK maat 14 kostuum van Juicy Couture.

  • Het is een identiek kostuum dat ze vijf jaar geleden gedragen heeft als een maat 8 Britse maat 12.

  • Het beeld heeft lang verleden virale met meer dan 8. "000 likes.

  • Elman's foto laat zien dat kledingmethode vaak niets betekent.

  • Verkopers als H & M worden normaal gesproken gekritiseerd voor het aanbieden van outfits in kleine maten. Maar meestal betekent het nummer op een kledingmerk niet veel in de eerste omgeving.

Dimensie 16 body superieure activist Michelle Elman bewees dat ze in een recente inzending aantoonde dat ze een maat 10 jurk draagt ​​- waarvan zij 5 maanden geleden INSIDER heeft aangeschaft bij Juicy Couture als maat acht.

De 23-jarige Britse Brit heeft dit facet-through-facet-beeld gedeeld met hetzelfde kostuum in 2012 en 2017, en kan bovendien 31 inclusief Britse maten bevatten:

Elman publiceerde een langdurig bijschrift met een inspirerend bericht over lichaamsgrafiek, waarbij wordt onderstreept dat cijfers niet zouden moeten schetsen hoe vrouwen over zichzelf zouden moeten overwegen.

Hier is de volledige caption nadruk onze:

4da1a46ec20cf93ee5c846a51e04f0ed. "NUMBERS stellen de rest niet voor. Ik heb het kostuum in mijn kast gevonden de andere dag dat ik meende dat ik in zesde vorm was. De jurk is een maat 14 Amerikaanse maat 10. Ik heb het 5 jaar gekocht Het verleden toen ik een afmeting was 12 Amerikaanse maat 8. Nu ben ik een maat 20 US maat 16. En toch past ik er nog steeds in. Dat bewijst gewoon dat NUMBERS niets anders betekenen. Dus ben je echt Gaat u een jurk meting laten dicteren uw dag? Zou je in principe een stijging in een gastheer willen laten beïnvloeden je stemming? Dezelfde toga, toch ontspannen. Nog steeds aantrekkelijk. Ik geloof dat ik nu meer voordelig en gelukkiger ben! Een verbeterde jurkmaat Suggereert niet: - je bent veel minder fascinerend - je bent veel minder waardevol - je bent minder schattig - je bent een slechter mens - je bent een slechte volwassene - je bent een speciale volwassene EN het zou je zelfs niet voorstellen Je hebt een veel groter lichaam. Je mag een jurk maat maken zonder problemen te veranderen winkels of naties U kunt kostuum maten verdelen vanwege de tijd van de dag of zonder problemen als gevolg van, ongeacht of u voor uw lengte of niet bent. Als je je kast bekijkt en ook ontdekt dat het duurzamer en moeilijker is om te vinden wat er aan het doen is als gevolg van een verandering in kledingdimensie, heb ik zelfs een uitstekend antwoord voor je ... gooi alle kleding uit die niet gezond is . Een kijkje nemen op je kledingkast is niet alles wat je onzeker en droevig denkt, dus zorg ervoor dat alles voor je dressoir past! Nummers tellen niet. Nu niet de hoeveelheid aan de achterkant van je spijkerbroek, op de schaal of zelfs de hoeveelheid in je bankrekening. Je lijkt geen nummer te zijn.

Voor elke individuele aankondiging liep ik over mijn dimensie. Onderzoek mijn rapporten "

Na het plaatsen van de foto kreeg Elman een paar verschrikkelijke terugkoppelingen over haar dimensie van Amerikanen die beide het verwaarlozen van haar publiceerde of de hele titel niet bestudeerden. De reactie op haar foto werd zo effectief dat de activist een 2e inzending heeft gedeeld - deze keer laat haar zien in diverse outfits van gelijke grootte - om haar haters af te sluiten.

Hier is de bijschrift in volle nadruk onze:

het kiezen van een aantal van de feedback van de dag dat het verleden is ingediend. 'Je lijkt respectabel voor een dimensie 20' - dit is geen lof. Het is alsof het zegt dat een oudere vrouw eerste klas 'voor haar leeftijd' verschijnt. Wie zegt dimensie 20 dames kunnen niet goed lijken? Wie zegt dat oudere meiden niet respectabel kunnen zien? Het is ook een belediging voor al mijn verschillende grootte 20 babes. Als je zegt dat ik voor het meten 20 voor de eerste keer lijkt, lijkt het meestal potentieel lijker dan een meting 20 die het bericht nog steeds verzendt: dun = eerste tarief, dik = schandelijk. 'Je bent mendacity, je bent geen meting 20' - ik ben een VK. Dimensie 20. het is een onbetwistbaar feit dat wijzigingen berekenen op welke blijven maar de meerderheid van mijn kleding is dimensie 20. het is een waarheid. Deze veronderstelling dat ik lieg hangt af van uw overtuiging van hoe een dimensie 20 eruit ziet. Dit vergt de theorie dat vet gelijk is aan griezelig of onaantrekkelijk, dat is het meest in feite niet! 'U heeft camerahoeken vervormd + ge editeerd zodat het schinnier lijkt' - Het was nu geen voorbereide foto die ik vanaf 5 jaar geleden had gepland, dus ja onderscheidende hoeken, toch is het de handigste foto die ik in de jurk had. De afbeelding uit 2012 had een filter als gevolg van een andere persoon die foto nam. De een vanaf 2017 wordt in ieder geval niet bewerkt.

bottom of page